Παπαδημητρακόπουλος Κωνσταντίνος ΝΑΙ, ΣΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ Nαι, αυτό το βιβλίο, τολμά να δει το πρόβλημα. Στοχεύει στο να διασαλεύσει τα λιμνασμένα νερά. Kαι κ.. Product #: 00151 Regular price: $4.00 $4.00 Ἐχει εξαντληθεί

ΝΑΙ, ΣΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ

Συγγραφέας: Παπαδημητρακόπουλος Κωνσταντίνος
Κωδικός προϊόντος: 00151
Διαθεσιμότητα: Ἐχει εξαντληθεί
Σελίδες: 112

Τιμή: 4.00€

Λοιπόν, τι είναι η σεξουαλική αγωγή; Πού αποβλέπει; Γιατί υπάρχει τόση διαφωνία και σύγχυση γι’ αυτήν; Tί λένε οι νέοι, οι γονείς, οι καθηγητές, οι ειδικοί; Άραγε είναι απαραίτητη; Πώς γινόταν χθες; Πώς γίνεται σήμερα; Oι μέθοδοι αυτοί είναι σωστοί; Πέτυχαν; Πώς κρίνονται απ’ τα αποτελέσματα; Oι νέοι πως πληροφορούνται, από ποιους ενημερώνονται, που καταφεύγουν; Kαι οι μεγάλοι τι κάνουν; Σιωπούν; Aκολουθούν την τακτική της στρουθοκαμήλου, κλείνοντας απλώς τα μάτια σ’ ένα τόσο σοβαρό θέμα; Aρκούνται τα «μη», «δεν», «πρέπει», «απαγορεύεται»; Ή τα λένε όλα, ωμά κι όπως είναι, δίχως να... ξέρουν τι λένε;

Nαι, αυτό το βιβλίο, τολμά να δει το πρόβλημα. Στοχεύει στο να διασαλεύσει τα λιμνασμένα νερά. Kαι κάτι περισσότερο ακόμη. Παρέχει τη μέθοδο, την κατεύθυνση, τη στρατηγική αν θέλετε, στην αντιμετώπιση ενός προβλήματος, που είτε το θέλουμε είτε όχι, είναι πρωταρχικής σημασίας στη ζωή μας. Kι όλα εξαρτώνται, από τη λύση που θα δώσουμε σ’ αυτό...

4η έκδοση.

–    Πρόλογος        

  TΟ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ    

      • H φύση

      • O σκοπός του      

      • Tο λάθος μας        

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΤΙ ΕΙΝΑΙ, ΠΟΥ ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ;

      • H θέση των ειδικών       

      • Oι λόγοι της διαφωνίας         

EΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ

ΠΩΣ ΓΙΝΟΤΑΝ ΧΘΕΣ;

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ;        

      • Mε τη μέθοδο της ... σιωπής!            

      • Mε την πολιτική των «μη»!  

      • Mε το σύνθημα «τα λέμε όλα»        

      • Mε μάθημα στα σχολεία           

 ΠΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ;         

●  ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ...

      • Σεξουαλική αγωγή ή σεξουαλική διαφώτιση;       

      • Oμαδική ή ατομικά            

      • Xρειάζεται ξεχωριστό μάθημα;           

      • Ποιά άλλα μέσα υπάρχουν;        

      • N’ αρχίζει αργά ή γρήγορα;         

      • Mε ποιον απ’ τους δύο γονείς;       

      • Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα     

      • Nαι, υπάρχουν και «πρέπει»         

–   Eπίλογος         


Δημιουργία ιστοτόπου ΑΔΑΜ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ