01
Ekdoseis2
Periodika2
Neeskiklofories

Epanekdoseis

Prosfores

diahoristiko

Η θεωρία περί της Δημιουργίας του κόσμου από το Θεό, υποστηρίζεται όχι μόνο από τον Χριστιανισμό, αλλά και από όλες τις θρησκείες κι από τα περισσότερα φιλοσοφικά συστήματα. Είναι επίσης σύμφωνη με τις πεποιθήσεις όλων των λαών κι όλων των αιώνων και με τις αρχές της απλής λογικής, σύμφωνα με την οποία κάθε αποτέλεσμα προϋποθέτει μια αιτία που το προκαλεί. Το κυριότερο όμως είναι ότι αυτή συμφωνεί και με τα δεδομένα των Θετικών Επιστημών.

Και η Αγία Γραφή και η Επιστήμη συμφωνούν ότι το Σύμπαν δεν υπήρχε από πάντα αλλά δημιουργήθηκε κάποια στιγμή. Ο Αμερικανός καθηγητής Α. Μόρρισον είπε: «Το πρώτο κεφάλαιο της Γενέσεως περιέχει την πραγματική ιστορία της Δημιουργίας, ιστορία της οποίας η ουσία δε μεταβλήθηκε από τη γνώση που αποκτήσαμε Οι διαφορές εγέρθηκαν σε λεπτομέρειες οι οποίες δεν είναι άξιες συζητήσεως».1

Σχεδόν όλοι οι άνθρωποι, εντυπωσιασμένοι από την τάξη που κυριαρχεί γύρω τους, θεωρούν ότι πίσω από αυτή υπάρχει ένας Θεός – Δημιουργός και Προνοητής, ο οποίος έθεσε και τους νόμους με τους οποίους λειτουργεί το Σύμπαν. Ο Νεύτων, ο Λάιμπνιτς ο Αϊνστάιν και τόσοι άλλοι, προβάλλουν την τάξη σαν επιχείρημα για την ύπαρξη σκοπιμότητας στη Δημιουργία του Κόσμου.2

Η θεωρία περί αυτομάτου γενέσεως της ζωής από την άψυχη ύλη, δεν μπόρεσε να αποδειχτεί επιστημονικά. Αντίθετα προς αυτήν, ο Γάλλος γιατρός Λουί Παστέρ, με τα ακαταμάχητου κύρους πειράματά του, απέδειξε ότι η ζωή προέρχεται μόνο από άλλη ζωή και συνεπώς είναι αδύνατον η ζωή να ξεπηδήσει μόνη της από την ανόργανη ύλη.

Αλλά και ως προς τη σειρά με την οποία εμφανίστηκαν πάνω στη γη τα φυτά τα ζώα και ο άνθρωπος, η Βίβλος, βρίσκεται σε απόλυτη αρμονία με τα πορίσματα της επιστήμης. Η δημιουργία πρώτα του φυτικού βασιλείου και κατόπιν του ζωικού, και η σειρά με την οποία εμφανίστηκαν οι μεγάλες ομοταξίες, ανταποκρίνεται πλήρως προς τις γεωλογικές ανακαλύψεις.3 Κάθε βήμα της σύγχρονης επιστημονικής έρευνας προς την εύρεση της πρώτης αρχής του κόσμου, αντί να απομακρύνει φέρνει κοντά όλο και περισσότερο τη διήγηση της Βίβλου με την επιστημονική αλήθεια.   Ο Γάλλος γεωλόγος Αλ. Λαππαράν είπε: «Εάν έπρεπε να συνοψίσω σε σαράντα γραμμές τα αυθεντικότερα πορίσματα της Γεωλογίας, θα αντέγραφα το κείμενο της Γενέσεως, δηλαδή την ιστορία της Δημιουργίας, όπως την έγραψε ο Μωυσής».4

Ανδρέας Κεφαλληνιάδης

[Απ’ το περιοδικό «ΤΑ ΚΡΙΝΑ»]

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ

1.Βλ. Δημητρίου Κωτσάκη, Η Εξαήμερος κατά τον Μ. Βασίλειον και την Επιστήμη, εκδ. Ζωής, σελ. 88.

2. Βλ. Αντώνης Καλαμπάκας, Το Σύμπαν κι εμείς, εκδ. Πατάκη, Αθήνα 2007, σελ. 99 -100.

3. Ο καθηγητής Γεωλογίας και Παλαιοντολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Μιχάλης Δερμιτζάκης γράφει: «Οι έξι αιώνες της ηλικίας της γης συμπίπτουν κατά θεϊκή επιταγή και έμπνευση με τις έξι ημέρες της Γενέσεως» Βλ. Μιχ. Δερμιτζάκης, Γεωλογικές προσεγγίσεις στην Εξαήμερο του Μ. Βασιλείου, εκδ. Αρμός, Αθήνα 2007, σελ. 71.

4. Βλ. Ι. Μάσσος - Α. Ζάγκας – Γ. Κούβελας, Χριστιανισμός και κόσμος, εκδ. ΟΕΔΒ, Αθήνα 1982, σελ. 106.


Δημιουργία ιστοτόπου:  ΑΔΑΜ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ