Η ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ ΤΗΣ ...ΤΕΛΕΙΑΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ!
Τιμή:
9.50€
Οι Πατέρες της Εκκλησίας, αποκαλούν τον καλλωπισμό «ασχήμια»! Υπερβολές, θα πούνε πολλοί! Να όμως, που την άποψη αυτή την υιοθετούν πλέον σήμερα, ακόμη και αυτοί τούτοι οι άνθρωποι του χώρου της ομορφιάς! Κι έχουν τους λόγους τους βέβαια …
Καιρό τώρα, ακόμη κι αυτά τα κοσμικά περιοδικά, ως κι αυτά που ασχολούνται αποκλειστικά με την ομορφιά και τη μόδα, μιλάνε για τη «δικτατορία της ομορφιάς» ή τον «θρίαμβο της ασχήμιας», μέσα από την οποία αποστραγγίζεται ο σύγχρονος άνθρωπος, χάνοντας ό,τι διαθέτει. Χρόνο, χρήματα, σκέψη, ενδιαφέροντα, κόπους και θυσίες …
Το κυνήγι της ομορφιάς έχει ήδη αναδειχθεί ως ο υπέρτατος σκοπός κάθε γυναίκας, και τώρα άρχισε πλέον να γίνεται το ίδιο και για τον άνδρα ως κι αυτά τα παιδιά ακόμη!
Και πως παγιδεύει τον σύγχρονο άνθρωπο; Μέσα από τούτη την απολύτως δελεαστική υπόσχεση: Ότι θα μας κάνει όλους νέους, όμορφους και … ξεχωριστούς!
Μέσα δε από τέτοιες λογικές, τακτικές και διαδικασίες οι πολυεθνικές θησαυρίζουν κι εμείς αδειάζουμε πλήρως, σωματικά και ψυχικά.
Πρόκειται για τη συνομωσία της ασχήμιας με όπλο την υποτιθέμενη ομορφιά. Ναι!
Στ’ αλήθεια, τι ακριβώς συμβαίνει; Και πως μπορεί να αντιμετωπίσουμε αυτή την κατάσταση; Αυτά ακριβώς εξετάζει το βιβλίο αυτό …
- Πρόλογος
1. ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΑΣ…
α. Οι συνθήκες της σύγχρονης ζωής
β. Η κοινωνία του «φαίνεστε»…
γ. Η διαμορφωμένη κουλτούρα της ομορφιάς
δ. Οι αδυναμίες και τα πάθη μας
2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΗΣ «ΤΕΛΕΙΑΣ» ΟΜΟΡΦΙΑΣ…
α. Είναι τελείως εξωπραγματικά!
β. Είναι κυριολεκτικά άπιαστα!
γ. Είναι συνεχώς μεταβαλλόμενα!
δ. Άραγε πόσο είναι πράγματι όμορφα;
ε. Ποια θα είναι τα πρότυπα του σώματος στο μέλλον;
στ. Το ζητούμενο είναι η παγκοσμιοποίηση του σώματος!
3. ΣΤΗΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ…
α. Η πανίσχυρη μόδα
β. Ο υποβλητικός κινηματογράφος
γ. Η τόσο γοητευτική και πάντοτε παραπλανητική διαφήμιση.
δ. Τα γυναικεία περιοδικά και τα εν γένει έντυπα μόδας.
ε. Το … απλησίαστο μόντελινγκ!
στ. Το «παζάρι» των καλλιστείων!
ζ. Τα κέντρα ομορφιάς ή ινστιτούτα αισθητικής!
4. ΝΑ ΤΙ ΜΑΣ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ …
α. Λεπτός, όμορφος και νέος: Η πιο μεγάλη υπόσχεση!
β. Υποσχέσεις και για … καλύτερη ζωή!
γ. Το μεγάλο μήνυμα: Σε κάνει ξεχωριστό!
5. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ «ΠΡΟΪΟΝ» …
α. Ένα προϊόν σαγηνευτικό και ωστόσο ψεύτικο!
β. Ένα προϊόν απευθυνόμενο σε όλους!
γ. Ένα προϊόν αδιάκοπα προβαλλόμενο!
6. ΠΩΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ;
α. Με την κουλτούρα του … 0%!!!
β. Με την προβολή των «δυνατών» πλευρών των άλλων!
γ. Με την «ανάγκη» που σου δημιουργούν να το αγοράσεις!
7. ΝΑ ΠΩΣ ΠΑΓΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ…
α. Καλούμαστε ν’ ακολουθήσουμε έναν ιδιόμορφο τύπο υπερανθρώπου!
β. Χανόμαστε στις συνταγές, τις συμβουλές και τις τόσες άλλες διαδικασίες!
γ. Έχουμε μόνιμα … τύψεις!
δ. Πιεζόμαστε και βλαπτόμαστε ψυχικά!
ε. Βάζουν σε περιπέτεια την υγεία τους!
στ. Παραπλανιόμαστε απ’ τα πολλά προϊόντα και τα τόσα πολλά νπου υπόσχονται!
ζ. Πάσχουμε απ’ τις διατροφικές διαταραχές!
η. Υποφέρουμε απ’ την φιλοκοσμία
8. ΕΤΣΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ…
9. ΕΤΣΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΚΑΙ Η «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ»…
α. Με την απολυτοποίηση του σωματικού κάλλους!
β. Με την δια του σωματικού κάλλους καθοδήγηση στη «νέα σκέψη» και τη «νέα συμπεριφορά»!
γ. Με την ειδωλοποίηση του σώματος!
δ. Με την προώθηση του ανδρόγυνου στυλ!
ε. Με την ανάδειξη της ανορεξίας ως πρότυπον (ή του κινήματος των «pro-ana»)!
στ. Με την προώθηση των αποκρυφιστικών μεθόδων!
Ι. Ο διαλογισμός!
ΙΙ. Η γιόγκα!
ΙΙΙ. Το pilates!
ΙV. Η αστρολογία!
10. ΩΣΤΟΣΟ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ…
11. Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ!